2018. május 23., szerda

Elmélkedések 59., avagy Esküvőre készülünk 2.

Nos, ott hagytam abba, hogy az egyeztetett skicc alapján 90%-ban elkészültem az első megfűzött verzióval. Csináltam róla egy képet, amit elküldtem a megrendelőnek.

Először arra kért, hogy itt és ott módosítsak. Hát jó, nem gond, ez benne van a pakliban, hogy alakítani kell....Másnap reggel az az üzenet fogad, hogy nehogy hozzányúljak, mert így jó, ahogy van! Természetesen hozzányúltam, mert be kellett 100%-osra fejezni, de nagyon örültem. Kiderült, hogy élete párjának az én láncom jobban tetszett, mint az eredeti és addig nézegették egész este, míg úgy döntöttek, hogy ezt szeretnék.

Így már csak a díszítés befejezése és a szálak eldolgozása maradt hátra, plusz a kapocs. Mindenképpen valami cuki kapcsot akartam, ami méltó egy menyasszonyi ékszerhez. És találtam ezt az aranyos rózsásat.
fotó: Gyöngyélet

És akkor ennyi sztorizás után jöjjön a kész ékszer:




És a bónusz: nem hivatalos, de fotó a menyasszonyról!


Úgy gondolom, látványos darab sikeredett...

Miért jó ékszert készíteni?
Egyrészt azért, mert szeretem csinálni. De főként azért az örömért és visszajelzésért, amit egy jól sikerült közös munka után kaphatok.

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: