2018. március 1., csütörtök

Opálos szett/Opal set

Van egy csomó ezüst gyöngyöm, mindenféle méret és forma. Rengeteg formagyöngy kapható, ám én legjobban mégis a hagyományos típusokat kedvelem, pl. a kásagyöngyöt, a csiszolt golyókat vagy a swari bicone kristályokat. Most viszont a kevésbé gyakran használt formagyöngyöket vettem elő: a félhold alakú crescent-et és a szögletes hosszúkás forma pip-et. Aztán előszedtem még a dobozból ezt-azt és elkezdtem fűzni csak úgy. A végeredmény az alábbi képeken látszik. Az Ezüst félhold kari már készen volt, szerintem jól passzolnak egymáshoz.

I have a lot of silver beads of several types. Many shapes are available in shops but I prefer traditional types, like seed beads, fire-polished rounds or bicone crystals. Now, I took other not so frequently used ones: crescents and pips, then added a few this and that and started beading. The outcome is on the pics. The Silver Crescent bracelet was ready before, they perfectly suit each other.



A szett illetve az egyes darabok külön is kaphatók a webshopban.

The set and individual pieces are avaiilable in the webshop.

Nincsenek megjegyzések: