2018. január 10., szerda

Szipiszupi memóriák újra/Superduper memory bracelets again

Olyan jó, hogy szeretitek ezt a modellt! Mert ha gyorsan fogy, csinálhatom az újakat. És annyi csodás színű kásám van, hogy csak na! Az első készletben többségében egyszínű volt a fűzött rész és eddig inkább tekla gyöngyökkel díszítettem. Most pedig kevertem, kavartam, mixeltem, csíkoztam, hogy minél színesebb legyen! És bevetettem a szuper csiszolt gyöngyöket, amiken még a napfény is táncot jár, még a feketén is!

A kékben rengeteg sokféle kék gyöngy lakik. A fekete az kicsit komolyabb, de a málna, a zöld tea és a halvány narancs oldja a hangulatát. Neked melyik tetszik? Még találsz több képet ITT!

It is so cool you like this model! If they go quickly, I can bead new ones. And sooo many wonderful seed beads I have! In the first stock of these bracelets the beadwoven part was of one colour and the decoration was mainly glass pearl. Now, I mixed and striped to have more colourful jewelry. And added super fire-polished beads which the sunshine is flashing, even on the black ones!

The blue includes several shades. The black is a little more serious but the raspberry, green tea and light orange make it cheerful. Which one do you like? More pics HERE!





Ha bármelyiket szeretnéd, katt IDE!/Would you order, click HERE!

Nincsenek megjegyzések: