2016. szeptember 6., kedd

Csavarintott szett Kingának/Twisted set for Kinga

Az augusztus 31-i bejegyzésben írtam a szettekről, nevezetesen, hogy miért praktikus ékszerszettet választani. Nos, íme egy kiváló példa:

Kinga először a karkötőt és a fülbevalót kérte tőlem, a fülivel kapcsolatban valami nem megszokottat szeretett volna. Elmondta a kívánságát, én meg kitaláltam a hogyan-ját és megvalósítottam.

Aztán annyira tetszett neki a páros, hogy kért hozzá egy hosszú láncot és gyűrűt.

A négy darab így többféle variációban viselhető. Aki jó matekból, kiszámolhatja, hogy hányféle kombináció lehetséges (nekem nem megy).







Én ezt a fazont csak fonott gyűrűnek hívom. Igen, van rajta egy csomó és ezt tettem rá az állítható gyűrűsínre.



Most nem azért, mert én csináltam, de ez a lánc frenetikusan jól mutat a nyakban! A kis hengernek köszönhetően állítható, hogy szimmetrikus vagy asszimetrikus legyen és a bősége is egy mozdulattal variálható. A lógincákon lévő ezüst csiszoltak meg csak úgy szikráznak a fényben. Fúúú, nehezen váltam meg tőle....

Nincsenek megjegyzések: