2015. szeptember 30., szerda

Elmélkedések 21., avagy mi a legdivatosabb ékszer 2015 őszén-telén?

Te hogy viszonyulsz a divathoz? Számít? Figyeled? Az alapján vásárolsz? Vagy azt veszed, amit sok emberen az utcán látsz?

Esetleg megvan a saját stílusod és csak azt követed? Maradsz a jól bevált klasszikusnál? Tudod, mi áll jól és az alapján válogatsz?

Lehet így is, úgy is. De akárhogy is van, szerintem minden nő valamilyen szinten kacsintgat az aktuális divat felé és csak megnézi, hogy mi épp a menő. Mivel én is nőből vagyok és fűzök, gondoltam, körülnézek, mi lesz a trendi az előttünk álló időszakban az ékszerdivat terén. Sajnos nem direkt Párizsból vagy Milánóból tudósítok, de körbenéztem a neten.

Íme a 13 legtrendibb ékszer az idei ősszel és télen:

1- Nyakpántok


2- Nagyméretű, tüdőt beborító nyakékek

3- Vékony, hosszúkás  és kerek fülbevalók
  

4- Pomponos karkötők


5- Felemás fülbevalók

6- Geometrikus formák


7- Gyöngyök, gyöngyök minden mennyiségben


8- Többsoros, réteges láncok


9- Több gyűrű egy kézen


10- Csattal díszített karkötők


11- Brossok


12- Vintage stílusú darabok


13- Rojtok és lógincák


Őszintén szólva, van, aminek örülök, van ami nagyon nem tetszik. A pomponok, rojtok, lógicák máris a kedvenceim. A csatos karkötők szintén. A teklagyöngy alapkedvenc és jöhetnek a geometrikus minták is.

Viszont azt hiszem, a felemás fülbevalókat vagy a tüdőtakaró lánccsodákat nem nekem találták ki.
Neked melyek jönnek be? Melyeket viselnéd is, ha választhatnál?

Írj egy comment-et a véleményedről!

Köszönöm, hogy jöttél. Szivélyes üdvözlettel: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: