2013. január 1., kedd

Mit ügyködtem karácsony előtt II./What I worked with before Xmas II

 
 
 
A másik kérés szerint pedig egy fekete, kicsit őrült láncra volt szükség egy piercinges, fekete cuccos csajszi részére. Így hát elővettem a fekete és az atompink gyöngyöket, a hippivirágot és egy kicsit egybebolondítottam a négyzeteket. Plusz némi fukszia swari a láncrészbe, hogy atomcsillogós is legyen. Remélem, elég bolondos lett.

As to the other request, a black, little crazy lariat was needed for a girl wearing piercing and black clothes. So I took the black, the hot pink delicas, the hippi flower (Flower Power) and mixed the squares a little. Plus a few fuchsia swarovski crystals to the lace to have shine, too. I hope it is crazy enough.

6 megjegyzés:

Amy's írta...

Szerintem nagyon fog orulni neki a fekete cuccos lany.

April írta...

Great! I like it;)
Happy New Year!

Schnappy írta...

Boldog Új Évet kívánok! Csodás szett!:)

Lakota mágia írta...

Szuper mutatós, nekem nagyon tetszik!!
:-)

Liza írta...

Gyönyörű!

Krisziz írta...

Váá...de dögös színpárosítás!Nagyon tetszik! :-)