2012. február 5., vasárnap

Barátságot kötöttünk.../We have been friends,...

... mármint a világoskék tekla és én. Végül felhasználtam (túl drága, hogy csak tároljam) és sztem bronzzal és fehérrel kombinálva vállalható is az eredmény. Nem bonyolítottam túl a mintát, ezek a kristályteklák így mutatják meg igazán, hogy milyen szépek. Az egyszerűbb több, mint most is. Fincsi, elegáns, csajos ékszert akartam és úgy gondolom, az is lett. A hóesés nyilván inspirált. :))

...I mean these light blue crystal pearls and I. Finally, I used them (they are too expensive to just store them) and I think, combined with bronze and white, the result is nice. I did not choose a complicated pattern, these swarovski pearls show their beauty this way. Simple is more, like now. I wanted smooth, elegant and girly jewelry and I think it is. Snowing must have inspired me.:))

17 megjegyzés:

Unknown írta...

Határozottan jó!!!

Maritza írta...

Georgeous!!! I love the color used!!!greeting

Kiss Antalné írta...

Gyönyörű lett!:))

Erga írta...

Nagyon helyeske lett,nekem tetszik nagyon!!!!

Liza írta...

Nagyon szép lett! Én még mindig nagyon szeretem ezt a kéket :)

Miki76 - Mihaela Munteanu írta...

Beautiful work whit pearls....

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon aranyos nőies darab!Teszik a színösszeállítása!Gratulálok!

Mézesmama írta...

Minden gyöngy megtalálja a helyét....és úgy gondolom ezek a kék teklák a lehető legjobb helyre kerültek....fantasztikus lett!

VerkaBead - www.verkabead.blogspot.com írta...

Nagyon szép, igazi télies darab! :) Tetszik!

Ilka írta...

Szerintem nagyon szép ez a világoskék, és nagyon jól használtad fel. Az eredmény pompás, nőies darab.

Las Creaciones de Boricua írta...

Great beadwork!!!!!!!!!!

Unicornio írta...

Wonderful work!!!

Schnappy írta...

Nagyon szép lett, kis egyszerű mindennap viselhető darab!:)

Edit írta...

Nagyon szép lett!!! Jó helyre kerültek a teklák! :)

Csilla Papp írta...

Nagyon jó lett!Tudtam én, hogy felhasználod majd őket!!Csodaszép munka!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága!
Mennyi fantasztikus, csodálatos ékszert alkottál! Minden nagyon-nagyon tetszik, amit nálad láttam! Nagyon ügyes vagy!

Puszillak!

És köszönet azért, hogy mindig ellátogatsz hozzám, és a kedves szavaidért! :)

Piky73 írta...

Iszonyatosan jó lett!!!