2010. február 1., hétfő

100. olvasó!/100 followers!

Juhééééé!!!! Olvasóim immár 100-an vannak!!! Alig hiszem el! Ez nagyon megtisztelő! Köszönöm mindenkinek, hogy jön és figyelemmel kíséri a munkáimat. Ennek örömére sorsolni fogok és a nyertest szeretném meglepni egy direkt a számára készített ajándékkal. Ezen kívül a 100. regisztráló is kap egy kis "különdíjat"! Az eredményt február 5-én közzéteszem.
A 200-dik regisztrálónál ismét sorsolok, úgyhogy ha eddig nem csatlakoztál, hát hajrá!:))

Hip, hip, hurrah!!!! I have 100 followers!!! I can hardly believe it! It is very honourable! Thanks a lot to everyone who regularly comes and follows my projects. Therefore, I announce a giveaway game and want to surprise the winner with a gift made specially for him/her. Furthermore, No. 100 will also receive a 'special award'. Winner names will be published on 5th February.

I'm going to repeat the game after No. 200, so if you have not joined yet, go ahead! :))

4 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Uramatyám! Hogy eddig én meg még nem is olvastalak????:) Gratulaaaaaa!!! De a 103 is szép kerek szám!:))

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Látod, látod, pedig olyan lelkesen írtad a megjegyzéseket? Ami késik, nem múlik, a köv. sorsolásban garantáltan benne vagy!!!

Gyertek, csak gyertek, nem bánom, ha sok ajándékot kell készítenem....!

Bandrea's Beads írta...

Hoppá!!! Én is mindig itt vagyok, de elfelejtettem "regisztrálni"... A 200-nál már én is ott leszek:)))))))))))

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Andi, megvan a bérelt helyed a 200-asok között!