2008. december 21., vasárnap

Ki vagyok pécézve....

...méghozzá Mona (http://monikagyongy.blogspot.com) és Maria (http://fe-maria.blogspot.com/) által. Köszi, Mona, Maria, aranyosak vagytok, hogy rám gondoltatok! Először nem egészen értettem a dolgot, de mostmár leesett. Szóval 7 dolog magamról? Lássuk csak!

1
. Optimista természet vagyok és nagyon szeretek hülyéskedni (néha előtör az infantilisabbik énem is).
2. Hamar felkapom a vizet, de hamar le is nyugszom.
3. Gimis koromban nagy kötős voltam, órákon a pad alatt készültek a pulcsik egy butiknak és az osztálytársaknak és persze magamnak.
4. Érdekel a lakberendezés, a lakásunk belső elrendezését én terveztem meg. Ha tehetném többször is átrendezném a lakást (a variálás tipikus Ikrek tulajdonság!), de sajna nem tehetem.
5. A gyöngyözés mellett a legnagyobb hobbim az olvasás, általában a történelmi témájú könyveket választom és nagyon szeretek/szeretnék utazni minél több helyre.
6. Utálok szerepelni és utálom, ha fotóznak.
7.
Kedvenc ételem a halászlé. Ezt bármikor, bármilyen mennyiségben képes vagyok legyűrni.

És a bónusz:
Van egy fantasztikus lányom, akire nagyon büszke vagyok és persze több száz %-ig elfogult.

Eddig nem is gondoltam volna, de nem is olyan könnyű magamról 7 dolgot összeszedni, pedig néha nem is rossz ezen elgondolkodni! És akkor jöjjenek a

szabályok :
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Viszont, mivel ez a játék is már szerintem körbefutott, ezért külön én sem írnék már neveket. Engem például minden fórumozó érdekelne, akivel még Diánál vagy a táborokban nem találkoztam. Jó lenne egyszer egy ilyen buli!

Nincsenek megjegyzések: